Antall besøkende:
Antall besøkende

onsdag, februar 15, 2006

Alvorligt syk


Jau, rapportere inn etter to dager med OL syke. Sykdommen gjør meg blå å lite lysten på å stikke fra sofaen. For de som er i fareklassen for å bli smitta råde eg dåkke te å sjå ette symptomer som at du: "Sjekke tv programmet for neste dag allerede rett etter at du har våkna, at du glede deg te Curling Dordy ska i ilden, Når Hotell Cæsar blir cansla te gode for oppsummeringen av et skiløp du vett de norske blei slått av Svenskane rett før målstreken"
Men til min store glede har me fått ein del utsettelsar på oppgaver og mappe innleveringer.

Å me har faen ikkje tenkt å kaste bort tiden, så den utsettelsen ska utnyttes maxiamlt til å heie de Norske atletene fram i løypene :-p- Frem med kubjellene å viking hjelmane. Her ska d heias:-p

1 Comments:

Blogger hecky sa...

Hei, bilde er tatt mens eg studere hyllene te Dordy. Sikkert derfor du blir svimmel, du ser refleksjonen i �ynene mine:-p

Neida, bilde er tatt i et rom med narko lys. he he, S� der har du den secreten.

g�y med kommentarer. Keep it up folks

6:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home