Antall besøkende:
Antall besøkende

tirsdag, februar 21, 2006

Tirsdagen på Stavanger UIs

Ja, det var denne dagen starten på ei veka som ska vert ei prosjekt veka. Faget er norsk og det ligge jo ann til å bli ein kjempe avslutning på Torsdag før ferien med Løvenes konge visning. Det glede jaffal eg meg te. Problemet i dag var at me hadde ein lærer i de to tiste timene som var like inspirerende som å se ost mugla. Han var vist klar over det for han spurte om det var noe anna vi egentlig skule gjort. Eg svarte jo seff at det var skiskyting seinere på dagen. Han presterte så 5 min seinere å spøke med temaet kor me skulle vær men bytta da ut de ulike sportene med at det var fotball i steden for skiskyting. Altså, at du har lov å vær lærer på et universitet å ikkje veta at det e OL som er aktuelt for tiden er jo i seg sjøl meget kritikk verdigt. Du trenge jo seff ikkje ver sport idiot for å vite at det er OL. Seie på ingen måte at de må holde seg løpende orientert heller, men at de ikkje blande skiskyting og Fotball er jo nesten noe som må kunne kalles et minste krav. Glede meg te å sjå ka lurt som skjer i måro. Men mest av alt glede eg meg te å sjå Løvenes konge på Torsdag :-)

På bilde ser du Jan Henrik å Rune i vant positur. Vi har altid dataen med når di er på skolen. Er greit for notatene er litt enklere å holde kontroll på der enn i ei bok som aldri er på riktig plass når den må være det klokka 07:55. Å du må bruke resterende tid på å orientere deg om kor timen faktisk skal være og da ikke har tid til å leite etter ei kladde bok som faktisk når du komme heim ligge øverst i den bunken du leita......

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jupp.. forstår meg isje på lærere.. skifter jo menig raskere en eg drikke kaffi, og DET e raskt

8:19 p.m.  
Blogger hecky sa...

Lett at den mappa blir utsatt te me f�r purring. ha ha

8:21 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

jupp e digg d, men læreren har jo reist te spania nå så eg tenke me leveran inn sånn ca 20 juli tenkeg:)

8:23 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Alle som vet at dor isje e OL nå burde vert innesperret i 1 hus med 12 dvder med Ol og en kalender for de neste 12 årene. D e min meining. Di snakke jo om OL 10 timer til dagen. Nei, lærere er noen rare skruller:) :P Stemme, dokker sga jo bli det ja.. Såg ut som dokke hadde stort læreutbytte idag:)Tror eg sga ta turen opp snart. Dette må eg bare få med meg...!!!!!!

8:27 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

hehe ja, bare til å komme!!!bare ta med en pc og en termos kaffi:P

hihi sjekk denne linken...godt di har humor der nere og:)

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/21/458562.html

8:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home