Antall besøkende:
Antall besøkende

onsdag, mars 15, 2006

Drep grandis-sangen

Hektor har ein grusom kjærlighet til Grandiosa sangen... Han spille den i hver pause... Foreferdeligt!!! Eg har nå personligt begynt å lage ein film som har som mål å ta knekken på denne grusomme, hjerteskjærende låten. Er du en av de 300 000 som har lastet den ned? Ikke føl deg for sikker... Denne landeplagen skal vekk, og om du ikke fjerner sangen, fjerner jeg deg.... Please hekki... ikkje mer Grandisterror i pausene....

2 Comments:

Blogger Kristine sa...

Kom igjen folkens...
Eg stemme på maja66; skyt pizzaen og sangen i filler!!!! (eg e vel egentlig nødt til å mene dette?!)

1:46 p.m.  
Blogger hecky sa...

ha ha ha ha ha........detta er og helle benzin on the fire..... eg ska starta med spilling i timene og ..... ska sende et eks te slektningene deres og samtlige i vennef lokken til deres elskede.... dette er bare starten... merk mine kvasse ord :-p

3:24 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home