Antall besøkende:
Antall besøkende

tirsdag, mars 21, 2006

Hovmod står for fall

Jepp, da er det ingen vei til bake. Mine egne tidligere prinsipper står for fall. Eg har nå vert på skulen i to dager. Og det er kjempe kult det. Liksom et par hakk kulere enn barnehagen praksis. Men likevell er det noe som gnager inni meg når eg går rundt der som voksen. I barnehagen er det ingen ting som må bli gjort. Mens det her av og til er få oppgaver. Det er jo kjekke oppgaver som fargelegging og repetering av tall. Men eg er så pass ung at eg fremdeles huske kor sykt lite fett det der var. Men uansett, eg huske at eg på et eller sikkert fleire... ja kanskje til og med ein drøss tidspungt sverga over min egen grav at eg aldri skulle bli Lærer. OG ka er eg nå? KA er det eg drive med? Det gikk opp for meg når eg faktisk va vakt ute. Eg va nå blitt min egen tidligere fiende. Og sjøl om det smerte meg like mye som det sikkert gjør for ein normal person å stjele bestem mor sine hart "henta"(De gammle har jo problemer med å gå) trygde penger må eg faktisk sei det er litt kult......

Å eg lure da på, ka blir det neste eg svikte fra? Er det slik at eg fra nå av stadig vill møte meg selv i døra kver gang eg tar ein ny avgjørelse?

Vell vi får se, eineste eg kan sei er at Det er kjipt å stå opp så tidlig. Men samtidig kose eg meg i Skule praksis :-p

3 Comments:

Blogger hecky sa...

hm..... Takke for all responsen. Kanskje detta kan gi meg\oss innsikt og sette ting i nye perspektiv :-�

5:11 p.m.  
Blogger hecky sa...

Maja....Du e s� s�t..... Merke lissom at du f�le meg meg......Det r�re meg :-p

5:18 p.m.  
Blogger hecky sa...

Ja, Maja har fasinert meg....

12:02 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home